Stark…

Jag börjar känna mig stark igen, både rehab av axel och cykelträningen flyter på riktigt bra och det känns väldigt bra att det bara är 11 dagar kvar tills vi flyger till Thailand…

I brist på inspirerande cykelbilder från nutid så kör jag på instagram (både inlägg & händelser) en kavalkad av minnesbilder från året som gått, det ger åtminstone mig själv lite inspiration i gråvädret som vi här i Borås haft några veckor nu…

En annan sak som jag vill berätta om är att jag har planer på att börja tävla inom draghundssporten om något år, vår nya familjemedlem Navarro och jag ska stå på pallen i SM klassen "husse, hund & cykel" har vi tänkt. Men först måste han ju växa till sig och få åldern inne (minst 16 månader) som gäller för att få tävla. Nu har vi ju skaffat hund igen och jag tycker det är lite spännande å kul med nya äventyr så detta ser jag fram emot att prova…
(null)
Är vi ett vinnande team, ja vi får väl se…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback