Vinterplanering…

(null)
Med hjälp av mina cykelvänner i Thailand så är ett nice tävlingsprogram för vintersäsongen 22/23 redan på väg att ta form, ännu är det ju väldigt tidigt men två stora landsvägsrace är redan inplanerade och många fler lär det bli framöver. Det första går redan den 11:e december strax söder om Bangkok och det är väl tveksamt om jag är igång och kan prestera på topp redan då men kul att ha ett race att se fram emot sedan får det gå som det går…

Den 12 mars är jag anmäld ett riktigt stort race i södra Thailand och detta blir troligen det sista innan jag flyger hem nån vecka senare.

Så nu har jag en start och ett avslut på tävlingssäsongen i Thailand och det återstår bara att fylla på med race däremellan vilket inte lär bli några problem. Nästa torsdag ryker stygnen och jag får börja zwifta igen, grymt taggad på att komma igång…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback