Dagen efter..,

(null)
Dagen efter å allt känns helt fantastiskt och förträffligt bra🤪,

kanske beror det delvis på morfinet men allra mest är det nog för att operationen gick väldigt bra. Det var enl kirurgen ett av de värsta fall han sett av utväxt/förträngning just där nerverna går ovanför axelleden och det var så illa att jag t.o.m. hade "skavsår" på nervbanorna.

Men tack vare att orsaken till mina problem och smärtor var såpass uppenbar så bör också resultatet efter operationen bli väldigt bra, nu väntar först ett par veckors försiktiga rehabrörelser plus dagliga långpromenader för att hålla igång cirkulationen och även om jag inte får anstränga axeln på sex till åtta veckor så får jag redan om två veckor när stygnen tas börja cykla inne på trainern och svettas igen.
Det hela känns väldigt hoppfullt 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback