Tunga ben…

Tunga 90 kilometer idag, det känns som att luften gått ur en lite såhär i slutet av säsongen. Nåja, operation av axeln är planerad till den 29:e september och sedan följer väl nån veckas välbehövlig vila innan jag väldigt försiktigt smyger igång zwiftandet nere i garaget och efter fyra veckor med armen i mitella och ytterligare fyra veckor med väldigt försiktig rehab/rörelse av axeln så ska jag nog förhoppningsvis kunna cykla ute ganska omgående när jag anländer till Thailand mot mitten av november.

Det var ju några år sedan nu och jag ser verkligen fram emot att få träffa gamla vänner igen och jag hoppas likaså att det blir lite race därborta under vintern, lite värme, några cykeltävlingar och en skadefri kropp så är livet snart på topp igen…
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback