Det här var ju skoj…

Det blev en högst oväntad vinst igår på Varbergs mtb meeting som inledde den västsvenska mtb säsongen, ingen pokal eller prispeng som i Thailand men ett cykellås kan ju också vara bra att ha.
Sonson Casper däremot tog hem en fin guldmedalj i nybörjarklassen…

(null)
Det trodde jag inte att jag skulle vinna ett XC race igen efter många års frånvaro från denna typ av cykling,
Idag vaknade jag med helt förstörda luftrör från allt damm och pollen på gårdagens race men vad gör väl det efter en översakande bra tävlingsdag, nu blir det ett lugnt återhämtningspass på zwift å sedan en vilodag imorgon innan jag drar igång igen med sikte på UCI Gravel world series i Danmark om två veckor. Innan dess ska jag nästa helg köra Skephult Gravel race som en liten generalrepetition inför Danmark, jag kommer köra lite på "halvfart" och framförallt testa energiplanen inför world series racet helgen därpå…

(null)
Casper med full fart in i sista kurvan…



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback