En skitvecka…

(null)
Den här tiden på året är inge kul alls, efter förra helgens mtb race så har kroppen rasat ihop fullständigt, det rasslar å slemmar i luftrören, näsan rinner å ögonen kliar. Just nu funkar det inte ens att sitta i garaget å zwifta med någon som helst ansträngningsnivå, jag får vara glad om jag ens klarar att sakta rulla runt i watopia i en av dom långsammaste pace partner grupperna en halvtimme eller så utan att behöva avbryta. Igår gav jag mig på ett intervallpass inomhus men det höll i typ 10 minuter sedan blev det ett stort DNF, förbannade jävla pollenhelvete 🤬🤬

(null)
Istället för träning så blev dagens aktivitet efter jobbet en långpromenad med hunden, ingen stor ansträngning då luftrören verkligen behöver vila inför helgens gravelrunda…

(null)
Fint ute i skogen…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback