Racerapport…

(null)
Dagens topp 12…

Idag var vi hela 40 gubbar som startade i H-60 klassen och jag har nog aldrig haft såpass "goa" ben på en cykeltävling som idag, tog initiativet till hårdkörning redan från start å efter fem kilometer gick jag solo resten av racet. Körde riktigt hårt de första 20 kilometrarna men därefter låg jag å gnetade i ett rätt så behagligt tempo in mot mål. Med dryga milen kvar så passerar jag hela H-50 klungan som startade två minuter före oss och lyckas även gå förbi å vara före dom imål, höll ett för mig riktigt bra snitt på 37,4 km/t över de 90 kilometer varav 85 km helt solo. Det kan jag ju inte annat än vara extremt nöjd över, och på en gravelbike dessutom. Jäkligt allsidig gravelbike det här måste jag säga, nu har jag vunnit både på grusvägar och landsväg med en å samma hoj…
Får se om det dyker upp några bilder från racet som jag kan bjuda på lite senare…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback