Room nr 7…

(null)
Room no 7, här ska jag bo inatt å ligger nu å laddar för fullt inför morgondagens race, ett race som överraskar med tanke på sin anonymitet före start.
Ja i och med den knapphändiga informationen inför helgen så var jag ganska övertygad om att det skulle vara ett riktigt litet "bonnarace" men döm om min förvåning när vi kom hit och hittar ett tävlingsområde full av aktivitet.
När jag hämtar ut min nummerlapp så ser jag för första gången startlistan och det visar sig vara över 40 gubbar som startar i H-60 varav en handfull med utländska namn, det kommer nog bjudas upp till rejäl kamp imorgon och helt plötsligt så blev jag väldigt mycket mer taggad än tidigare. Fasiken va skoj det ska bli…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback