Avrapportering om läget…

(null)
Dax för en liten träningsrapport igen, det rullar på bra och jag har lite smått börjat med hårdare intervaller inför årets tävlingspremiär om en månad. Jag försöker också planera upp sommarsäsongens tävlingar men där är det lite svårare att bestämma upplägget, jag hade hoppats kunna köra hela långloppscupen men jag vet ju inte helt säker hur axeln reagerar på den typen av påfrestning.
Den är visserligen betydligt bättre än innan operationen men jag har åkt på ett par inflammationer under läkningen och senast förra veckan fick jag käka en femdagarskur med antiinflammatoriska tabletter, inte helt ovanligt enl läkaren men det skapar en osäkerhet inför säsongen.

Sedan har vi ju ett gäng gravelrace jag vill köra både i Danmark och Sverige samt sommarens största mål landsvägs SM & Långlopps SM.

Så just nu försöker jag bara förbereda mig så gott det går för en bred satsning på allt och sedan får vi se vad och om jag väljer bort något…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback