Planering pågår…

(null)
Söndag idag och vilodag = en dag på stranden, förövrigt så fortskrider planeringen ang hur min tävlingssäsong hemma i Sverige kommer att se ut i sommar. Det lutar åt att jag skippar långloppscupen som målsättning då hela fyra av sju deltävlingar går under juli månad, något som inte riktigt passar mina planer på hur jag ska tillbringa semestern. Jag "slipar" fortfarande på detaljerna men att det blir "gravel" som kommer att prioriteras är väl helt klart, något/några mindre mtb långlopp som förberedelse inför SM i långlopp kommer det att bli men utöver det så får jag nog träna mtb hemma för mig själv nån gång i veckan så att jag inte kommer till SM helt "ringrostig" för på just långlopps SM så är siktet fortsatt inställt på medalj…
Vad gäller landsvägs SM för veteraner så behöver jag inga race för att förbereda mig, jag ställer upp som en "dark horse" och siktar helt klart på medalj även där, om någon vet vart och när veteran SM arrangeras i sommar så skriv gärna i kommentarerna. Jag har själv försökt googla utan resultat…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback