Dax för race igen…

(null)
Låt mig få presentera min kompis poliskonstapel Noi, en av mina äldsta å bästa vänner härnere. Vi har känt varandra sedan 2010 och delar många glada cykelminnen ihop, det är han som råddar med anmälningar å hotellbokningar när vi är iväg å tävlar. Likaså är det han som alltid hämtar å skjutsar mig till tävlingarna när vi ska iväg någonstans och imorgon är det dax igen, nu är det Hat Yai 47 mil söderut på ostkusten som är målet för säsongens sista race för min del.

Vi kör alltså ner redan imorgon så att vi hinner reka banan på lördag, det är bla en klättring med ett inlagt bergspris som vi vill kolla in lite extra noga. Bergspriset i sig är ju intressant men troligtvis blir det också ett avgörande tillfälle för hela tävlingen så det gäller att vara förberedd på vad som väntar…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback