Måndag…

(null)
Godmorgon på er, idag är det vilodag å det gillar jag inte alls. Tiden går så fruktansvärt långsamt när det inte tränas å speciellt när man som jag just nu bara går å längtar hem hela tiden.
Nåja, efter en lång vinter i värmen så det är ju bara två veckor kvar nu å det är väl bara att bita ihop…

Lite nytta har jag ändå fått gjort idag vilodag till trots, det har tvättats träningskläder och jag har fått mig en timmes välbehövlig massage samt dessutom anmält mig till @blaavandgravel som ingår i UCi world Gravel series å körs den 6-7 maj i Danmark.

Jag har "bantat" rejält i mitt preliminära tävlingsprogram och efter Skephults Gravel som jag kör den 29:e april som ett rent socialt event så blir Danmarks racet veckan efter årets första riktiga race på "hemmaplan", om man nu kan säga så om Danmark…

Här nere så väntar nu närmast tre väldigt lugna träningsdagar innan vi på fredag kör söderut till Hat Yai för årets största race i Thailand, formen är bra å nu gäller det bara att vara rejält utvilad och taggad tills på Söndag för det är nog fler än jag som är ute efter framskjutna placeringar på det racet…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback