Tisdagsmorgon…

(null)

(null)

(null)

Godmorgon på er, idag har jag bara varit ute å rullat ett par timmar innan frukosten för att komma igång lite försiktigt igen efter söndagens race och gårdagens vilodag. Det är bara sex dagar kvar här nu och dom ska jag utnyttja till ren njutcykling utan stress, väl hemma igen blir det dax att sparka igång de hårda passen men härnere har jag i stort sett undvikit den typen av träning då jag inte velat "peaka" formen för tidigt i år, det är ju först längre fram i sommar som dom stora målen hägrar.
Jag har byggt en stabil å bra grund som jag hoppas kunna "peaka" ifrån på ett bra sätt i sommar…

Ovan bilder visar lite allmänt cykelglädje från helgens race som var en riktig folkfest, jag önskar att fler européer får upp ögonen för vilka fina möjligheter Thailand erbjuder till bra cykling…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback