Kanske på gång igen…

(null)
I förrgår dagen efter Skephult Gravel så peakade mina pollenbesvär "all time high" och jag var helt övertygad om att den kommande helgens stortävling (UCI world gravel series) i Danmark bara var att glömma, nu några dagar senare har det vänt och idag har jag lyckats rulla runt en timme på grusvägarna utan större problem.

Eller nja, inte är jag speciellt stark inte efter ett par veckors strul med luftrören men hoppet om att kunna starta och förhoppningsvis genomföra racet på lördag lever i allra högsta grad…

Husbilen är packad och cykeln är nyservad och utrustad med nya däck och färsk tubless vätska, imorgon eftermiddag drar vi via Halmstad/Grenå till @blaavandgravel längst ut på Jyllands västligaste udde för en riktig GRVL fest i dagarna tre med början på fredag. Tre dagars gruscykling varvat med öl, musik & festligheter, vad kan gå fel med det…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback