Mot Danmark…

(null)
Ja då var vi påväg mot Danmark för att köra cykeltävling å det med en ganska bra känsla i kroppen, andningen fungerar som den ska även om jag fortfarande är lite smått "slemmig" i luftrören, jag provade att köra ett kort criterium på zwift vid lunchen idag och efter en ordentlig uppvärmning lyckades jag bli 2:a i B klassen med stort startfält och starka motståndare.

Det innebar att jag knep ytterligare lite rankingpoäng och ligger nu stabilt etta på Sverigerankingen för gubbar i min ålder, tittar man på världsrankningen så ligger jag 25:a i H-60 klassen. Så med dagens zwiftrace i ryggen så börjar jag bli alltmer taggad på att det kanske går att prestera på lördagens race ändå trots inte helt optimal uppladdning veckorna innan…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback